Strategia marketingowa – wiele, co powinieneś mieć pojęcie
Strategia marketingowa to plan działania mający na celu osiągnięcie zaplanowanych celów biznesowych poprzez użycie instrumentów marketingowych. W skrócie, strategia ta określa, jak przedsiębiorstwo będzie pozyskiwało kontrahentów oraz zwiększało własne przychody – podcast o marketingu. Podstawą strategii marketingowej jest poznanie wymogów i oczekiwań konsumentów oraz dopasowanie propozycji firmy do tych wymagań. Nadrzędnym pierwiastekiem jest tutaj asortyment porządnego segmentu rynku oraz opracowanie produktów lub też usług, które będą pasowały wymaganiom tej grupy konsumentów. Strategia marketingowa winna uwzględniać też cele dotyczące wizerunku korporacji i sposoby dotarcia do kontrahentów, np. za pomocą reklam, działań promocyjnych czy marketingu internetowego. Ważne jest również określenie sposobów mierzenia rezultatów działań marketingowych, by można było weryfikować, czy osiągane są przewidziane cele. Potrzebne elementy strategii marketingowej to też analiza konkurencji i określenie unikalnej wartości, jaką korporacja oferuje osobistym klientom.

+Tekst Sponsorowany+

Comments are closed.