Nowości:

Strony internetowe dla firm

Witryny internetowe możemy porównać do sklepowych wystaw. Witryna każdego punktu sprzedaży ma pobudzać do wejścia do niego, ma być gustownie oraz ze smakiem urządzona, a wystawione na niej towary, produkty powinny być umiejętnie dobrane. Podobnie jest z stronami w sieci. Strony www powinny być tak skonstruowane, żeby kontrahenta zapraszać do wejścia, a nie konsternować dziesiątkami bezużytecznych szczegółów – zobacz, co oferujemy na strona firmowa. Formalna domena powinna zapraszać, ale nie krzyczeć na internautów. Migające, nachalne banery są w stanie uprzedzić każdego. Na zapoznanie się ze detalami oferty, konsument będzie miał czas zgłębiając witrynę internetową. To całkiem, jak w realnym sklepie – wystawa przedstawia ogólnie linię produktów sprzedawanych wewnątrz, wystawa ma za zadanie jedynie przyciągnąć kontrahenta, zachęcić do otwarcia drzwi. Strony internetowe im bardziej wyszukane, markowe w swojej prostocie, w wyborze wiadomości będą jak punkty sprzedające produkty najwyższej jakości. Czyli tak jak w wielu przypadkach, najistotniejsze jest pierwsze wrażenie.