Nowości:

Serwis komputerowy

Serwis komputerowy

Selekcjonując sprzęt komputerowy każdy kontrahent dziś pyta całkowicie o warunki gwarancji. Znaczące jest przede wszystkim to, żeby producent oprzyrządowania oferował gwarancję door-to-door, inaczej system, w którym klient po zgłoszeniu awarii u producenta musi tylko zapakować komputer oraz czekać na przybycie kuriera wysłanego przez firmę. Po pewnym czasie po naprawie, za jaką objęty gwarancją klient nie musi płacić, na koszt firmy ten sam kurier przywozi sprzęt z powrotem do domu kontrahenta. Niestety wiele sprzętów elektronicznych działa nienagannie w okresie gwarancyjnym oraz pierwsze kłopoty z wydajnością, barwami czy działanie matrycy lub baterii dają się odnotować dopiero w parę miesięcy po zakończeniu czasu gwarancyjnego. W tym momencie konsumenci muszą podjąć próbę ratowania oprzyrządowania w serwisie komputerowym serwislaptopowwarszawa.pl oraz niestety ponieść za to koszty. Czasami dopuszczalne jest wysłanie sprzętu do producenta także po gwarancji, a ten przed podjęciem się naprawy zawiadamia telefonicznie, ile będzie to wszystko u niego kosztować.